Gönderen: philipnatan | Nisan 22, 2008

iPhone Oyunlar, Uygulamalar ve Müzik


Installer: Olmazsa olmaz. Apple’ın destekelemediği oyunları ve uygulamaları yüklemek için gerekli olan uygulama. Nullriver Software. Sources kısmına gerekli site adreslerini eklemeyi unutmayın.

Oyunlar:

  • Labyrinth
  • iSolitaire
  • Pool
  • iGo
  • Magic8
  • Shaver
  • TowersOfHanoi
  • Cowbell
  • Magic8

Uygulamalar:

  • Categories : Uygulama Simgelerini folder’lar şeklinde kategorilere ayırabileceğiniz yararlı bir uygulama. Bu şekilde yüzlerce simgeyi kategorilere ayırabilirsiniz.
  • VNotes : iPhone’da ses kaydı yok. Bu uygulama ile ses kaydedebilirsiniz.
  • weDict : Sözlük uygulaması.
  • Books: eBook uygulaması.
  • Locations : Dünyanın çeşitli yerlerinden web cam’leri izleyebileceğiniz bir uygulama.
  • iLog : Konuşma süreleriniz takip edebileceğiniz bir uygulama. (Deneme sürümü. Bir süre sonra bazı özellikleri kapanıyor.)
  • VoiceDial: Sesli lomutlar verebileceğiniz bir uygulama.
  • ShowTime : Video kaydetme. 4 saniye sadece.
  • Sketches : Çizim. Fotolar üzerinde çizim yapılabiliyor. Serbest çizim, şekiller vs.
  • Snapture : Fotoğraf çekme. Dijital zoom. Zaman ayarı vs.
  • RealArtist : Fotoğrafları eğip bükebiliyorsunuz.
  • ShopList : Alışveriş Listesi.
  • Collage : Dünyanın değişik yerlerinden iPhone kullanıcılarının çektiği fotoğraflar bir arada.
  • Search: Kişiler arasında arama.

Müzik:

  • Pianist
  • PocketGuitar
  • Drummer
  • Gangsa
  • MobileScrobbler : Last.fm iPhone sürümü.
  • Karajan : Müzik kulağı olanlar yada geliştirmek isteyenler için.

Gerekli Source’lar:

  • Ste packaging
  • newATTiPhone.com
  • ModMyiFone.com
  • AppTapp Official
  • Niffob
  • ApogeeLTD
  • BigBoss’s Apps and Things
  • Conceited Software
  • iClarified
  • Unlock.no
Responses

  1. iphone 1.1.4 kullaniyorum.Ama Wedict sozlugun downloadinda sorun yasiyorum.download sonrasi ekranda hic gorunmuyor.bilen varsa aciklama yapabilirse cok sevinirim.

  2. Yuklenen bazı programlar ekranda gorunmuyor. Bunu cozmek icin birden fazla yontem var blogda bulabilirsiniz. Ben yine de birkacını sıralayayım:
    1. iPhone’u restart edin
    2 .Ekranı kill eden bir program var onu kullanmanız lazım. (Blogda var sanırım arayabilirsiniz.)
    3. Basarılı bir sekilde bir program yukleyebilirseniz ekran restart olur ve sizin program da cıkar.
    4. Yuklediginiz programı unistall edin tekrar yukleyin.

  3. ben iphone yeni aldım nasıl müzik yükleneceğini bilmiyorum yardımı olurmusunuzz

  4. iTunes programı ile müzik yüklüyorsunuz.

  5. ben ı phone 3g aldım fakat apple store applıcatıon ları yuklemem icin account actırmam gerekıyor bunun ıcın kart bılgılerı ıstıolar bunu nasıl yaparım ve rıngtones bolumune bılgısayardakı sarkılarımı nasıl atarım .ipod olarak muzıklerımı acarken bu muzıklerı rıngtones olarak uyarlayamıyorum yardım eder mısnı.tesekkkur ederım

  6. Kart bilgileriniz girmekte bir sakınca yok. Bedava uygulamalar var onları yukleyebilirsiniz. Sarkıları satın aldıysanız iTunes’da ringtones yapabilirsiniz.

  7. 3g ye i tunesdan oyun yükleyemiyorum yardım edin:((

  8. Doğrudan iPhone’unuzudaki App store’dan yükleyebilirsiniz. iTunes’dan yüklemek için oyunları indirdikten sonra iPhone ile sync yapmalısınız.

  9. guzel bir liste. tesekkurler. ben itunes kullaniyorum oyunlar icin. parali ama genelde ucuz oluyor. 1 dolara bile oyunlar var.

  10. slm iphone ^g ye ne şekilde video atabilirim ituneste convert ettim gecen 17 dk lık video çok uzun surede convert oluyo bekledım olur die atabilirim diee ama bilemedim yardımcı olursanız sevinirim

  11. Mp4 videoları doğrudan iTunes’dan iphone’a atabilirsiniz. Diğer videoları önce mp4 formatına çevirmelisiniz. Çevirici programları video kategorisinde bulabilirsiniz.

  12. slm ben ıphone 3G aldım cydia falanıda kurdum ama programları telefona yüklüyorum gözüküyor programlar ama açmak için üstne tıkladığımdaaa; THE APPLİCATİON “İFİSH” CANNOT BE OPENED yazıo.ifish oyunun ismi.yardımcı olurmusunuz lütfen

  13. iphone 3g’de jailbreak ve cydia yüklemek gibi bir ihtiyaç duymadım. App Store’da zaten fazlasıyla ücretsiz uygulama var.

  14. Oyun Yüklemek İcin Account İsteniyor. Account nasıl cıkarılır.?

  15. iTunes programında account oluşturabilirsiniz.

  16. Tesekkür Ederim :D

  17. Bir Sorum Daha Var YanLız.
    Ben Account Olusturdm amaaa Butun Rehberim Gitti Ne YapabiLirim .? Aynı kisiLeri geri yüklemek icin.*?

  18. Sync yaparken bir sorun olmuş olaibilir. Backup’a geri dönebilirsiniz. iPhone her sync yapıldığında backup alıyor. Kişi bilgilerinizi bilgisayarınızla sync (eşzamanlama) yapıyorsanız bilgisayarınızda da kişi bilgileri duruyor olmalı.

  19. itunes le müzik atarken eşşzamanlanıyor dio bekliosun bi umut :( sonra eş zamanlamadan vazgeçiliyor dior eş zamanlansın bu yha nası olcak

  20. müzik ve video yükleyemiyorum

  21. Çok güzel ve keyifli bir blog

  22. yaa ben ı-phone aldım fakat nasıl oyun yükleyeceğimi bilmiyorum. ama app storeden yükleyeceğimizi biliyorum fakat o seçtğim oyunu nasıl I-phone me yükleyeceğimi bilmiyorum. bana yardımce olabilir misiniz??

  23. birde bizden oyunu yüklememiz için hesap bilgisi istiyor o ne

  24. iTunes’daki app stre’dan uygulama yukleyebilmek icin apple’dan hesap acmalisiniz. iTunes’dan yuklenen programlar iphone u bilgisayara takip sync (eszamanlama) yapinca iphone a yuklenir. Yada iphone daki app store’dan doğrudan yukleyebilirsiniz.

  25. itunesden hariç mesela asphalt oyununu indirdim sonra üzerine tıklayınca app storenin içine geldi sonra sync yaptım yarısına gelince iptal edio ve hata ve verio yardım eder msnz ltfn?

  26. merhaba aynı soruyu bende sorucam jaılbreaksız oyun yuklenemez mı bende dıger sıtelerden oyunu aldım ıtunes a yukledım fakat ıphone uma gırerken hata verıyor nasıl atlatabılırım ?

  27. applede nasıl hesap açabilirim öğretenin 40 yıl olmasada kölesi olabilirim

  28. iTunes
    Create Account
    Kredi Kartı bilgileriniz vermekte sakınca yok. Bedava uygulamalarda herhangi bir ödeme söz konusu değil.

  29. itunes store den indirdiğim oyunu iphona atamıyorum. itunes in herhangi bir yerinde Sync yuşu yok. File dan “Sync İpod” a basıyorum. iphone u tarıyor ama oyunu yüklemiyor. Bu sorunu çözmek için pek çok site dolaştım ama her yerde “itunes üzerindeki sync tuşuna basınca oyun kendi kendine yüklenir” yazıyor. AMA YÜKLENMİYOOOOOR.

  30. İtunes Create account yaparken kredi kartı soran sayfada, kredi kartı cinslerinin yanında “none” kutucuğu var. orayı işaretlerseniz o sayfayı geçip hesabı açabiliyorsunuz. ( bende çok uğraştım bulana kadar)

  31. iphone pc suite kullanarak iphona need for speed yükledim. oyun yüklendi fakat açılmıyor. ekran üzerindeki oyun ikonuna tıkladığımda ekran 2 sn kararıp tekrar eski haline geliyor. sebebini bilen var mıdır?

  32. iTunes programında iPhone bilgisayara takılı ise solda iPhone’u cihaz olarak gormelisiniz… iPhone’u sectikten sonra sag taraftaki sayfa degisir ve altta sync dugmesini gorursunuz…

  33. ok. oradaki düğmeyi görüyorum ve tıklıyorum iphone u tarıyor ama application daki oyunu yüklemiyor

  34. Sagdaki sayfada applications tab’i var. Yuklemek istediginiz application orada secili olmali.

  35. forumlardaki şekillerde görüyorum ama ben itunes teki iphone cihazını tıkladığımda sağda açılan seçenekler arasında ringtones, photos, videos gibi şeyler ama applications tab yok.
    Bunu itunes e nasıl yüklerim.
    (Bu arada ilgilenip cevap verdiğin için çok teşekkür ederim)

  36. Yuklemene gerek yok zaten cikmasi lazim bir sorun var gibi gorunuyor.

  37. itunes i tekrar yükledim ama yine application tab çıkmadı.
    Sanırım iphone a bir şeyler yüklemem gerek. yardımcı olabilir misiniz?

  38. Yuklenecek bir sey yok. iPhone unuz jailbreak’limi yada unlocked mu? Standart turkcell den alinmis bir iphone 3 g de bu tur bir sorun olmamasi lazim. Iphone daki appstore dan application yuklemeyi deneyin?

  39. Telefonum doğubanktan alınmış iphonelerden 3G değil eski versiyon. 1.1.4 (4A102)
    menülerinde installer var ama appstore yok.

  40. Evet tahmin etmistim. Ben 3G kullanıyorum Turkcell’den aldım. Sizin telefonlar unlock olarak adlandırılıyor. Yeni sistem 2.2.1 e gecmeniz gerek appstore ve iTunes’dan program yuklemek icin sanırım. Ama unlock oldugu icin telefonunuz sistem yukseltmeden sonra calısmayacaktır. Donanimhaber forumunu incelemenizi oneririm.

  41. bırakın Allah’ınızı severseniz account acmamamız için ellerinden qeleni yapmıslar!

  42. neden? acamadınız mı?

  43. ben oyun yükleyemiorum app store açıyorum oyunu indircem ama bend öncki tel sahibinin mail adrsi çıkıyo ve şifre soruyo şifrsinide bilmiyorum ne yapmam gerkir

  44. yeni apple account almalısınız

  45. merhaba arkadaslar bende iphone 3G 3.0 var ama oyun yükleyemiyorum 2.2.1ken oluyordu ama simdi indirdigim oyunlari görebiliyorum itunes da ama isaretleyemiyorum silik gözüküyor (bu arada itunes 8.2) bir bilgisi olan varmi yardimci olun bizahmet..

  46. iTunes da sync yaparken applications tab’inda select all var onu secin… iPhone’da AppStore’dan indirebiliyor musunuz?

  47. uygulama yuklemeye calıstım ancak sızın bu bılgısayrda yetkınız yok dıye bı uyarı geldı ..ne demek ıstedı acaba

  48. mrblar
    iphona ifishinglite yukledim telefonda gozukuyor ama acmak ıstedıgımde yuklenıyor dıyor ama beklıyorum acılmıyor yardımcı olursanız sevınırım

  49. iphone’u kapatıp acın eger devam ederse uygulamayı kaldırın ve tekrar yukleyin…

  50. yaa msn nasıl kullanabilirm iphone 3g 8gb aldım ama kullanamıyorum oyun nasıl yuklenir anlamıyorum msn istiyor nerden alıyoruz

  51. mrb arkadaslar
    abd den i pod touch aldim itunes ta gorebiliyorum ama gelin gorun ki muzik atamiyorum
    ne yapmaliyim

  52. beyler ben iphone yeni aldım installerden bişey indirmeye çalıştığımda download yazısı çıkıyor fakat çubuk ilerlemiyor bir süre sonrada timed out diyor ne yapabilrim?

  53. i- tunes olmadan yukleyemzesiniz

  54. simcard tanımlanamadı diye mesaj geliyor..hiçbişey yükleyemiyorum..a1018den farklı yok su anda..simcard yerine turbo diye bişey taktılar..ürünü amerikadan aldım.ne yapmalıyım.

  55. turbo sim kullanmaya gerek yok artık. unlock yapmanız gerek. bu sitede unlock ile ilgili bilgi vermiyorum. forum sitelerinde nasıl yapılacağını bulabilirsiniz.

  56. library muzik altinda albumler olusturdum iphone’a da atiyor hicbir sorun yok fakat bazi muzikleri her albumden birkac sarkiyi mesela atmiyor muzik dosyalarinin icine. sorun nerde olabilir?
    sarki isimlerinde turkce karakter vs yok, attigi sarkilarla atmadiklarini kiyasliyorum orda da sorun gozukmuyor?

  57. ı-phoneme bir türlü oyun yükleyemiyorum biriniz bana ayrıntılı bir şekilde nasıl yükleyebileceğimi anlatabilir mi

  58. ya ben oyun yüklüyorumda bazı oyunları istemiyorum nasıl oyunları silebilirim

  59. arkadaşlar bilgisarayımda bulunan kendi müziklerimi veya fotoğraflarımı iphone’a nasıl atabilirim.

    iphone 3G kullanıyorum. daha yeni aldım. apple’ın.

    bide turkcelle anlaşmalı. sadece o hattı takıyorum da. tek problemim kendi foto ve müziklerimi atamamak:(

    yardımcı olursanız sevinirim.

  60. arkadaşlar itunes dan indirdiğim programları sync applications kısmında apply yapıp sonra sync butonuna basıyorum fakat 10 sayfa içerisinde olan programlar ve oyunlar görünüyor fakat 10 sayfa sonra silik görünüyor yüklemiyor iphona restore ettim olmadı ne yapacam arkadaşlar bilen varsa yardım etsin bi ????

  61. Arkadaşlar yakın bir süre içerisinde iphone 32gb aldım bilgisayarımdan iphone daha önce itunes ile birçok program ve oyun yükleyebiliyordum fakat iphone da 10 sayfa dolduktan sonra i tunes ile sync ediyor fakat görünmüyor app kısmına geldiğimde bu 10 sayfadan sonrası itunes ta baktığımda silik görünüyor bunu bir türlü çözemedim yapabileceğimiz bir ayar yeri varmı yoksa iphone 10 sayfaya kadar mı yükleme yapıyor ? ikinci sorum olarak işletim sistemim windows 7 ve bu yüklediğim programları göremediğim için iphone a komple tüm ayarlarını itunes ile resetledim ve aynı zamanda windows 7 yi tekrar kurdum fakat bu sefer de photos kısmında fotoğraf klasörlerini elle seçeceğim ama işaretleme yapamıyorum 2 gündür kafayı yiyecem sorun nerden kaynaklı bir türlü bulamadım herşeyi denedim ama olmadı yardım ederseniz gerçekten minnettar kalacağım

  62. Merhabalar.. I tunes aracılığıyla I pod touch cihazıma 3-5 tane app yüklemek istedim. Ancak programları I tunes programına indirdiğim halde bir türlü I pod ‘ a sync işlemini gerçekleştiremiyorum.. Nasıl yapabilirim yardımcı olabilen olursa cok sevinirim… Hesap vb. ile ilgili bi sıkıntım yok.. Sadece pc deki i tunes dan i pod a atamıyorum :( kaç saattir neler neler yazdım google a ancak bir türlü çözüm bulamadım.. şimdiden tşk ederim..

  63. ilk aklıma gelen ipod touch’a ozel programlar mı indirdikleriniz? iphone ipod touch ayrımı var mı bilmiyorum uygulamalarda.
    ikinci olarak sync islemi sırasında iphone/ipod sayfasındaki applications tab’inda uygulamalar bazen secili olmayabiliyor. secili olmayan uygulamalarda yuklenmiyor…
    en son secenek iphone/ipod uzerindeki app store uygulaması ile de uygulama indirebilirsiniz. 10 mb’dan buyuk uygulamalar icin wireless baglanti olmali. umarim yardimci olabilmisimdir…

  64. bende ipod nano var şarkıları yüklememe rağmen ipodda şarkılar bi türlü gözükmüo. yüklemeyide i tunes den yapıorum. yardım ederseniz sevinirim……

  65. arkadaşlar itunes olmadan müzik atamaz mıyım (başka programda istemiyorum)

  66. ben turkcellden bir ıphone 3gs aldım. uygulamaları itunesa yüklyrm . applications dan işaretlyp apply e basıyorm . syncing ”iphone” yazıyor. telefondada eşzamanlanıyor diyor sonra iphone sync is complete ok to disconnect diyo fakat telefona hc bse yüklenmiyo. napabilirm ?

  67. yha iphone 16gb aldım kullanmayı bilmiyorum bazı prgramlar çıkmıo ne yapabilirim bide bluet. nasıl kpatabilirim :)

  68. itunes de telefonum bağlı iken “Apps” bölümündeki orijinal store dan indirilmiş oyunlar ve programlar. daha doğrusu o sayfada ki herşey silik görünüyor. Bu itunes 9 ve üstü ile mi oldu? P sayfa da iken sadece “sort by ..” seçeneğine sağ tıklarsam sıralama için 3 seçenek çıkıyor o değişiyor sayfa da ki başka hiçbirşey seçilemiyor herşey silik. Bu itunes 9 için normal mi? Değil ise bunu açmamızın bir yolu var mı?

  69. Sorunu nihayet şu şekilde çözdüm.
    Ayarlar/Genel/Sınırlamalar içindeki “App Store” kapatmıştım. Gereksiz yere ona tıklayıp net paketimden mb yemesin diye kapatmıştım. Onu telefondan açınca itunes aç kapa ile Apps içindeki programlar aktif oldu.
    Genel/Ayarlar dan bluetooth kapatılır. Apple store dan indirilen programlar görülüyor, diğer sitelerden vs indirilenleri itunes görmüyor. Ancak apple store dan indirdiğin görünmüyor ise Belgelerim/Müziğim/iTunes/itunes media/Mobile applications içine gir ve o çıkmayan uygulamaya çift tıkla.

  70. Admin veya biriniz cevap verebilirmi Ipod touch 8 gb aldım itunes kurdum program atımında bi sorun yok ama tap tap reverange die bir oyun indirdim FREE oyun libaryda gozukuyor ama ipod secenegine basıp sync sayfasına bakınca orada o oyunu goremiyorum yardımcı olurmusunuz lutfen e posta filan atabilrsiniz veya mumkunse faceden ekleyipde cevap atabilrsiniz face= baturalp atilla

  71. merhaba 3g s 16 gb iphone var.i tunes te ringetones kısmındaki selected ringetones kısmı silik yani aktif değil bu sebeble zil sesi aktarımı yapamıyorum. aynı zamanda telefondaki zil sesi bölümünde de özel zil sesi bölümü yok yardımcı olurmusunuz ?

  72. apps ten free oyun bile indermek istesem ödeme methodu onaylanmadı diyor nasıl halledebilirim

  73. iphone 3g S kullanıyorum ama ındırdım muzıklerı zıl sesı yapamıyorum umarım bana yardımcı olursunuz

  74. ahmet ringtones yapabilmek ıcın istedigin parcayı satın alman gerekıyor aksi takdirde telefona ton olarak atamazasın

  75. paylaşım için teşekkürler çok güzel bi site eline sağlık……

  76. vallahi iphonenin içini dışını biliyorum artık herşeyini öğrendim müzik ringtones yapabiliyorum bedava oyun program v.s indirebiliyorum aynı zamanda klip formatını cevirip iphone me atabiliyorum herşey iphone icin :D yapamayanlar yardım isteyen ressameczaci@gmail.com mail atabilirsinz iphone üzerinde her konuda yardımcıyımdır :) saygılar

  77. paylaşım için teşekkürler çok güzel bi site eline sağlık……

  78. ben oyunları seciyorum listeyede geliyor oyunlar fakat sync basınca yüklenmiyor napabilirim?

  79. IPHONE 4’Ü LAPTOPA BAĞLADĞIMDA VE I TUNES U AÇTIĞIMDA IPHONE’U I TUNESDA GÖREMİYORUM BU YÜZDEN IPHONE NUMA I TUNESDAN MÜZIK INDIREMIYORUM NASL YAPMALIYIM??

  80. arekadaslar lutfen yaardım edın pc dekı ıtunes den iphoneye
    nasıl oyun aktarılıo acık olarak anlatırmısınız lutfen

  81. iphone 4.1.2 kullanıyorum.App store içindeki uygulamaların resimleri görünmüyor hepsi siyah şkilde.Konuyu nasıl çözebilirm acaba?Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler….

  82. slmlar…

    benm bir sorunum vardı yardımcı olursanız sevinirim…uygulama yükledm fakat 10.sayfadan sonra iphone ekranında sayfa görünmüyor faka pc.den itunes üzerinden bu uygulamalar görünüyor…

    bunun bir ayarı varmıdır ?

    saygılar

  83. sayfa sınırı sanırım 10… klasorleri kullanarak sayfaları daha verimli kullanabilirsiniz…

  84. merhaba..bnde facebook yükleyemiyorum yeni kimlik yarat diyo fakat şifrede hep hata gösteriyo şifrenizde enaz küçük 1harf olmalıdır yazıyo ne yaptıysam olmadı.nasıl yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

  85. ya ben bi oyun yüklüyorum ama benim telefon ıphone 3g diyoki bu uygulama ios 4.3 gerekiyor bunun için başka bi ıphone mi almam gerek yardımcı olabilir misiniz

  86. Sistem yazilimini yükseltmelisiniz…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

