Gönderen: philipnatan | Aralık 16, 2008

Kredi Kartsız iTunes Store Account oluşturmak


Yapmanız gerekenler:

  1. iTunes’da Turkiye iTunes Account ‘unuz ile sign in olduysanız sign out yapın.
  2. Ulke olarak Unites States secin.
  3. Bir bedava uygulamayı Get App dugmesine basarak almayı deneyin.
  4. Gelen pencerede Create New Account secin.
  5. Kredi Kartları kısmında None secenegini secin.
  6. Adres kısmına bir Amerika adresi girin.
  7. Uyelik islemlerini tamamlayın.
Artık Turkiye iTunes Store’da olmayan ücretsiz uygulamaları da alabilirsiniz. Sadece ücretsiz uygulamaları alabileceğinizi hatırlatmakta fayda var. Ayrıca Türkiye iTunes Store’dan alamayacağınız ücretsiz şarkı ve videoları da alabilirsiniz.
Responses

  1. Çok sağol

  2. artik ise yaramiyo baska bi yol varmi

  3. En son 1 ay önce denedim çalışıyordu.

  4. merhaba , ben i phone 3g kullanicisiyim, 2 gune kadar
    telefonumu sorunsuz kullaniyordum ama 2 gun once bilgisayarimdan
    telefonumu i tunes e bagladim ve restore ettim galiba, daha sonra
    tel cekmemeye basladi baska bir sim kart taktim oda cekmiyor sadece
    aci cagri yapabilirsiniz diyor, acaba ne yapabilirim yardim
    edebilirmisiniz lutfen,


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

