Gönderen: philipnatan | Ekim 7, 2011

Steve Jobs


İlk bilgisayarım lisede aldığım Mac Plus’ti. Hard diski yoktu. Sonradan 50 mb’lik bir hard disk almistim. Mac Write ve Mac Paint’e hayrandim.

Lisemize ilk Macintosh gelmeden once haberleri gelmişti ve Turkce olacağı söyleniyordu. O zaman bilgisayar demek basic programlama dili demekti ve bilgisayar açıldığında karşınıza basic programlama yapabileceğiniz bir ekran çıkıyordu.

Mac gelmeden once “Run yerine Koş mu yazicaz?” diye düşündüğümüzü hatırlıyorum.

Sonraları bir cok PC kullandım. Ama aklım ve kalbim hep Apple ‘daydi. Bilkom’da çalışarak Apple’a cok yakın olduğumda oldu.

Su anda evimde bir PC notebook ve 2 iPhone var.

Apple olmasaydı yada ben Apple’la tanismasaydim ne olurdu bilmiyorum ama bilmek de istemezdim sanırım.

5 yasindaki oğlumun iPhone’u benden cok sevmesi ve bana bazen iPhone’da bir seyler öğretmesi (cidden!) cok hoşuma gidiyor.

Eskiden Apple’ a kucumseyerek bakan arkadaslarımın iPhone kullanmaları da cok hoşuma gidiyor.

Steve Jobs hepimizin hayatını değiştirdi. Dunyayı daha yaşanabilir bir yer yapti.

Steve Jobs, seni cok özleyeceğiz.

ii


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

