Gönderen: philipnatan | Mayıs 29, 2013

Waze: iOS için Sesli Navigasyon Programı (Ücretsiz)


Waze

  • Sesli turn-by-turn navigasyon
  • Türkçe seslendirme ve Türkçe menü
  • Bluetooth özelliği ile arabanızın ses sistemine bağlanabiliyor (test ettim çok iyi)
  • Yol bulma nasıl bilmiyorum test etmek gerek henüz test edemedim
  • Yol bilgisi, kaza, sıkışıklık, polis gibi bilgileri kullanıcılar girebiliyor ve girilen bilgiler paylaşılıyor

https://itunes.apple.com/app/waze-social-gps-maps-traffic/id323229106?amp%3Bamp%3Bmt=8&mt=8

 


Responses

  1. türkçe dil desteği falan yok , bir yerden bir yere varmak için hesapladığı yol aşırı saçma benim sürekli kullandığım yolu en az 20-25 km alakasız yollarla uzatıyor bilmediğin bir yere gidip buna uyacaksan yakacağın yakıta harcayacağın zamana yazık olur , next in igo programını tavsiye ederim

  2. yorumlar iyi olduğunu gösteriyor şimdi indirip deniyorum

  3. Türkçe dil desteği var. Yol tarifini bilmiyorum.

  4. mükemmel ötesi bir program , yurtdışında 3 yıldır kullanıyorum. Kullanıcı sayısı arttıkça program daha mükemmelleşiyor. Kısa diye bildiğiniz yola uzun rota çiziyorsa , o da ya trafiğin o bölgede yoğunlugundan veya ayar kısmındaki tanımlamalardandır. Tavsiye ederim….

  5. Navigasyonda Türkçe dil desteği vardı. En son baktım kaldırmışlar. İlginç.

  6. az önce ios 6.1.3 için indirdim ve türkçe ayrıca harika bir program


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

